واردات کالا
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات کالا

تجارت بین المللی یکی از کارهای داغ هزاره جدید است، اما این پیشه و کار به نوعی می توان گفت قدیمی و باستانی است در قدیم صادرات و واردات به صورت حمل محموله (ادویه جات ، ترشی جات و….) از جاده ابریشم صورت می گرفت ولی اکنون واردات فقط برای کسانیکه مانند تجار قدیم تنها با خرد و نیروی بدنی می توانستند از جاده ابریشم عبور کنند و تجارت کننده نیست زیرا تجارت بین المللی یعنی تولید و عرضه کالا به طوری که هر دو کشور سود و رضایت داشته باشند.

در بازرگانی خارجی پنج نوع واردات داریم که عبارتند از واردات قطعی ، واردات موقت ، کالای مرجوعی ، ترانزیت داخلی و ترانزیت خارجی.

 

واردات

 

بدلیل تخصصی بودن امر واردات و نیاز به تسلط کامل به زبان بازرگانی و داشتن اطلاعات و تجربیات تخصصی بازرگانی در این رابطه اکیدا توصیه می گردد واردکنندگان محترمی که سالها در امر واردات کار کرده اند و یا دوستانی که جدیدا تصمیم به امر واردات کالا گرفته اند و یا در زمینه بازرگانی خارجی تازه کار هستند انجام مراحل واردات خود را به شرکت بازرگانی متعهد و متخصص بسپارنند. توصیه ما بر این است که بدلیل متغیر بودن قوانین گمرکی و همچنین بازارهای خارجی همیشه با شرکت های بازرگانی با تجربه همراه شوید تا ریسک خرید خارجی و یا ترخیص کالایتان را به حداقل برسانید.

شرکت بازرگانی فیروزه آماده همکاری با کلیه تجار بازرگانان و واردکنندگان محترم در رابطه با واردات کالا از چین از ابتدا تا ترخیص کالا می باشد 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: واردات , واردات کالا , واردات کالا از چین , ترخیص کالا , ترخیصکار , ترخیص کار , بازرگانی خارجی , بازرگانی در چین , بازرگانی فیروزه , تشریفات گمرکی , صادرات کالا , مراحل واردات کالا , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: